вівторок, 14 квітня 2020 р.

ПРИТЧА

Одна бідна жінка кожного ранку пекла дві хлібини.
Одну для членів сімї, а другу - для випадкового прохожого. Другу хлібину жінка завжди клала на підвіконник, і кожен міг її взяти.
І кожного дня, коли жінка клала хліб на підвіконник, вона промовляла молитву за свого сина, який пішов з дому шукати кращу долю.
На протязі багатьох місяців мати нічого не знала про свого хлопчика і завжди молилася за його повернення.
Незабаром вона помітила, що якиїсь горбун приходить кожного дня і забирає другу хлібину.
Та замість слів вдячності, він тільки бормотав: «Зло, яке ви зробите, залишиться з вами, а добро повернеться вам!» і продовжував свій путь.
Це продовжувалось день за днем.
Не дочекавшись слів вдячності, жінка відчувала себе обманутою. «Що ж цей горбун має на увазі?»-не давало їй спокою
Одного разу жінка була така зла, що вирішила з цим закінчити.
«Я позбудуся від цього противного горбуна!» сказала вона собі і додала отруту у другу хлібину.
Але коли вже клала на підвіконні , руки жінки задрижали. "Що ж я роблю?" - подумала вона.
І відразу кинула отруйний хліб у вогонь. Спекла доброго хліба і поклала на підвіконні.
Горбун, як звичайно , взяв хліб, пробормотав незмінні слова і продовжив свій путь, не підозрюючи про злість жінки.
В той же вечір хтось постукав у двері .
Коли жінка їх відчинила, то побачила свого сина.
Виглядав він жахливо : голодний, худий, слабкий, в рваній одежі.
«Мамо, це просто чудо, що я тут! Я був від дому вже недалеко , та був такий голодний, що упав без тями.
Я, напевно, помер би, але саме тоді якиїсь старий горбун пройшов біля мене і був такий добрий до мене, що віддав цілу хлібину. І сказав, що це його єдина їжа на цілий день, але він бачить, що я нуждаюся в ній більше, ніж він».
Коли мати почула ці слова, її обличчя поблідніло, і вона притулилася до дверей, щоб не впасти.
Вона згадала отруєний ранковий хліб.
Адже, якби вона не спалила його в огні, її власний син міг загинути!
Ось тоді жінка зрозуміла зміст слів: «Зло, яке ви робите, залишається з вами, а добро повертається до вас!»

**Мораль історії:**
Намагайтеся робити добро завжди, навіть якщо цього зараз ніхто не цінить... 

Немає коментарів:

Дописати коментар