На допомогу учням. Зарубіжна література. 10 клас (11 клас 12-річки).
Твори для читання в 10 класі
Автор
|
Назва твору
|
Завдання
|
Данте Аліґ’єрі (1265 – 1321).
|
«Божественна комедія» (Пекло).
|
Виписати Кола Пекла та хто в них знаходився ( у чит. щоденник)
|
Гомер (приблизно VIII ст. до н. е.).
|
«Одіссея» (1-2 уривки за вибором)
|
+ додаткові види робіт
|
Вільям Шекспір (1564 – 1616).
|
«Гамлет».
|
Напам’ять один із монологів Гамлета за вибором
|
Ернст Теодор Амадей Гофман (1776 – 1822).
|
«Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».
|
Характеристика головних героїв ( Цахес, кандида, Бальтазар)
+ додаткові види робіт
|
Фредерік Стендаль
|
«Червоне і чорне»
|
Характеристика головних героїв (Жульєн Сорель, Матильда де Ла Моль, Луїза де Реналь)
+ додаткові види робіт
|
Густав Флобер
|
«Пані Боварі»
|
Характеристика головних героїв
|
Федір Михайлович Достоєвський (1821 – 1881).
|
Характеристика образу головного героя + цитати
| |
Оскар Вайльд (1854 – 1900).
|
«Портрет Доріана Грея».
|
Характеристика образу головного героя + цитати
|
Шарль Бодлер (1821 – 1867).
|
«Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»).
| |
Поль Верлен (1844 – 1896).
|
«Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».
|
Напам’ять 1 вірш за вибором учня
|
Артюр Рембо (1854-1891).
|
«Голосівки», «Моя циганерія».
|
Виразне читання + додаткові види робіт
|
Волт Вітмен (1819 – 1892).
|
«Листя трави»
|
Напам’ять 1 уривок за вибором учня
|
Моріс Метерлінк (1862 – 1942).
|
«Синій птах».
|
+ додаткові види робіт
|
Ромен Гарі (1914 – 1980).
|
«Повітряні змії».
|
+ додаткові види робіт
|
Паоло Коельйо (нар. 1947).
|
«Алхімік».
|
+ додаткові види робіт
|
Мо Янь
|
«Геній»
| |
Тумас Йоста Транстремер
|
лірика (1-2 твори за вибором учителя);
| |
Сью Таунсенд (1946 – 2014).
|
Цикл творів про Адріана Моула (1 за вибором)
|
+ додаткові види робіт
|
Ніл Річард МакКіннон Ґейман (нар. 1960).
|
+ додаткові види робіт
| |
На позакласне читання
Діккенс Ч.
|
«Пригоди Олівера Твіста»
| |
Ремарк Е.М.
|
«Три товариші»
| |
Ровелл Р.
|
«Елеанор і Парк»
| |
Тургенєв І.С.
|
«Батьки та діти»
| |
Уеллс Г.
|
«Країна сліпих», «Двері в стіні», «Коли Сплячий прокинеться», «Війна світів», «Невидимець» та ін. (1 твір на вибір)
| |
Чехов А. П.
|
«Людина у футлярі»
| |
Йоанна Яґелло
|
В обов’язковій програмі для 10 класів з’явилися твори, які раніше не вивчалися:
- «Кава з кардамоном» сучасної польської письменниці Йоанни Яґелло
- Огляд книги "Кава з кардамоном" / Йоанна Ягелло
- «Повітряні змії» французького письменника єврейського походження, двічі лауреата Гонкурівської премії Ромена Гарі Скорочено Презентація "Ромен Гарі"
- вірші шведського поета, лауреата Нобелівської премії Тумаса Транстремера
- «Чому наше майбутнє залежить від читання» та «Кораліна» сучасного англійського письменника-фантаста Ніла Геймана
- «Синій птах» бельгійського письменника і драматурга, лауреата Нобелівської премії Моріса Метерлінка ( Експрес урок: Моріс Метерлінк від О.Ніколенко)
- «Алхімік» бразильського письменника Паоло Коельо
- «Геній! сучасного китайського письменника, лауреата Нобелівської премії Мо Янь
- Цикл творів про Адріана Моула британської письменникці Сью Таунсенд
- Для додаткового читання книг для 10 класу є
- «Слова Пігмея», «Расьомон», «Бататова каша», «Усмішка богів» та «Сад» Рюноске Акутагави,
- «Хлопчик у смугастій піжамі» Джона Бойна,
- «Просто разом», «Ковток свободи», «Біллі» та «Я її кохав, я його кохала» Анни Ґавальди, «Геній» Мо Янь,
- цикл творів про Адріана Моула Сью Таунсенд,
- «У пошуках Аляски» та «Паперові міста» Джона Ґріна,
- «Елеанор і Парк» Рейнбоу Ровелл,
- «Шоколад із чилі» Йоанни Яґелло,
- «Тато і море» та «Наприкінці листопада» Туве Янсон
Читати твори:
ОРИГІНАЛЬНА І ПЕРЕКЛАДНА ЛІТЕРАТУРА В СУЧАСНОМУ СВІТІ
І семестр
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТВОРІВ ІЗ ЗЛ НА 10 КЛАС
Гомер. "Одіссея"
Гомер. Проект Энциклопедия
ГОМЕР
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80
Відеоурок "Гомерівський епос: "Іліада" та "Одіссея" https://www.youtube.com/watch?v=0PdJe7OzRks
Презентація "Одіссея"http://svitppt.com.ua/zarubizhna-literatura/gomer-odiseya.html
Фільм "Приключения Одиссея" (1954 р.) https://www.youtube.com/watch?v=yDaYnD1O26g&t=14s
Глиняний фрагмент "Одіссеї"https://platfor.ma/u-gretsiyi-znajshly-glynyanyj-fragment-odisseyi-gomera/
Відеоурок "Гомерівський епос: "Іліада" та "Одіссея" https://www.youtube.com/watch?v=0PdJe7OzRks
Презентація "Одіссея"http://svitppt.com.ua/zarubizhna-literatura/gomer-odiseya.html
Фільм "Приключения Одиссея" (1954 р.) https://www.youtube.com/watch?v=yDaYnD1O26g&t=14s
Глиняний фрагмент "Одіссеї"https://platfor.ma/u-gretsiyi-znajshly-glynyanyj-fragment-odisseyi-gomera/
Гомер - легендарний давньогрецький поет, якого вважають автором «Іліади» та «Одіссеї», двох славетних грецьких епічних поем, що започаткували європейську літературу. |
Гомерівський епос: "Іліада", "Одіссея"
Данте Аліґ’єрі
«Божественна комедія"
«Божественна комедія"
ДАНТЕ АЛІГ'ЄРІ
Буктрейлер "Божественна комедія"https://www.youtube.com/watch?v=-eCKSY_kjQg
Вільям Шекспір. "Гамлет".
Мел Гібсон у ролі Гамлета. Незвично
Мел Гібсон у ролі Гамлета. Незвично
Тест. В.Шекспір. "Гамлет"
Е.Т.А.Гофман
"Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер"
ЕРНЕСТ ТЕОДОР АМАДЕЙ ГОФМАН
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%80%D0%BD%D1%81%D1%82_%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D1%80_%D0%90%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%B9_%D0%93%D0%BE%D1%84%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BD
Експрес урок: "Крихітка Цахес" (автор О. Ніколенко)https://www.youtube.com/watch?v=f3d-1j6lVz0
Буктрейлер "Крихітка Цахес"https://www.youtube.com/watch?v=hJSQGjcBKbs
Експрес урок: "Крихітка Цахес" (автор О. Ніколенко)https://www.youtube.com/watch?v=f3d-1j6lVz0
Буктрейлер "Крихітка Цахес"https://www.youtube.com/watch?v=hJSQGjcBKbs
- Гофман "Малюк Цахес" Уривок з фільму
- Гофман "Малюк Цахес" Буктрейлер із ілюстрацій до казки
-
Буктрейлер до казки "Малюк Цахес"
-
-
-
Буктрейлер до казки "Малюк Цахес"
Поезія Ф.Тютчева та А. Фета
Федір Тютчев
Афанасій Фет
Волт Вітмен
Густав Флобер
Федір Тютчев
Презентация.Краткая биография Тютчева Ф.И.
Вільний вірш вільної людини: поезія Волта Вітмена
Експрес-урок: В. Вітмен (автор О. Ніколенко)
Буктрейлер "Листя трави"https://www.youtube.com/watch?v=4njXVjaDsPo
Волт Вітмен
"Пані Боварі!
Ф.Стендаль.
"Червоне і чорне"
Буктрейлер "Червоне та чорне"https://www.youtube.com/watch?v=N8YKmA_f7v4
Фільм "Красное и черное" (1997 р.) https://www.youtube.com/watch?v=2a9VURZYhuU
Фільм "Красное и черное" (1976 р.)https://www.youtube.com/watch?v=uwzQ8Jp3D2U
Фільм "Красное и черное" (1997 р.) https://www.youtube.com/watch?v=2a9VURZYhuU
Фільм "Красное и черное" (1976 р.)https://www.youtube.com/watch?v=uwzQ8Jp3D2U
Стендаль
Послідовність подій у романі Ф.Стендаля
Червоне і чорне
Кадри із кінофільму за твором Ф.Стендаля "Червоне і чорне" (Іспит на знання Біблії)
Кадр із кінофільму за твором Ф.Стендаля "Червоне і чорне" (лист Матильди )
Кадр із кінофільму за твором Ф.Стендаля "Червоне і чорне" (Читання листа )
Ф.Достоєвський.
"Злочин і кара"
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%94%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%A4%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%80_%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87
Буктрейлер "Преступление и наказание"https://www.youtube.com/watch?v=dE6IdcDm-mE
Буктрейлер "Злочин і кара"https://www.youtube.com/watch?v=51h8_fDtZJ0
Фільм "Злочин і кара" (2007 р.)https://www.youtube.com/watch?v=XRDamNGkLNk
Злочин і кара
"Портрет Доріана Грея"
Буктрейлер "Портрет Д. Грея"https://www.youtube.com/watch?v=xh4C937dE-Q
Фільм "Доиан Грей" (2009 р.)https://www.youtube.com/watch?v=-90PWm7pHT8
Фільм "Портрет Д. Грея" (1968 р.)https://www.youtube.com/watch?v=fuovVPdQZ_Q
Фільм "Доиан Грей" (2009 р.)https://www.youtube.com/watch?v=-90PWm7pHT8
Фільм "Портрет Д. Грея" (1968 р.)https://www.youtube.com/watch?v=fuovVPdQZ_Q
Доповніть словник термінів:
Естет-людина,____________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Гедоніст-людина, яка______________________________________________
______________________________________________________________________________
Денді- представник_______________________________________________
______________________________________________________________________
Прокоментуйте висловлювання О. Уайльда й висловіть свою думку про те, як воно співвідноситься з романом «Портрет Доріана Грея»:
«…Мистецтво — не іграшка і не забаганка, а неодмінна передумова людського життя… Це наочне виховання моралі. Навчитися любити природу простіше за допомогою Мистецтва. Воно ушляхетнює кожну польову квітку. І хлопчина, що бачить, якою дивовижно прекрасною є пташка, вирізьблена з дерева чи намальована на полотні, можливо, не жбурне… каменюки в живого птаха. Нам необхіднадуховність у повсякденному житті…»_________________________________________
________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
«Моя історія … , якщо хочете, виділяє отруту, але ви не можете заперечувати, що вона досконала, а саме досконалість і є для нас, художників, кінцевою метою».____________________________________
_________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
Жанр твору «Портрет ДоріанаГрея» це інтелектуальний роман-парадокс, тому що________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
Дайте визначення терміну:
Інтелектуальний роман- ___________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Визначте тему та ідею твору:
Тема роману- ___________________________________________________
________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Ідея твору- _____________________________________________________
________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Модернізм як літературно-мистецький напрям.
Модернізм — це не тільки революція в царині художньої форми, а й соціальне бунтарство, бо мистецтво модернізму виступало проти жорстокої соціальної дійсності та абсурдності світу, захищало право людини бути вільною особистістю. Крайні, радикальні модерністські течії отримали назву авангардизм.
Накресль таблицю!
Переглянь, доповни уявлення про модернізм!Шарль Бодлер
Ознайомтесь :
Ідейно-художній аналіз вірша «Відповідності»
Поезія Шарля Бодлера відноситься до перехідного етапу між романтизмом і модернізмом. Також у його творах знаходять витоки символізму. Яскравий приклад цього – італійський сонет «Відповідності».
Сонет «Відповідності» - з циклу «Сплін та ідеал» зі збірки «Квіти Зла». Бодлер хоче в вірші осмислити стосунки природи і людини. Цього осмислення поет досягає через вдалі символи: «Природа – храм живий». Вже з перших рядків видно, що поет возвеличує природу, захоплюється дивом буття. Так як жанр цього вірша – італійський сонет, то це визначає його структуру.Спочатку поет стверджує, що «Природа – храм живий». Ця думка розкривається, коли барви, аромати з’єднуються і настає гармонія.І весь цей настрій навіювання, сугестії Бодлер досягає влучним каталогом епітетів: «є в світі запахи … ніжні, як гобой, звитяжні, молодечі, розпусні, щедрі, злі, липучі, як смола». А кажучі про стосунки людини і природи, поет використав гарну метафору: «ми в ньому (храмі) ходимо, й не раз вдається чути підмурків та колон неясні голоси». Ліричний герой у цьому піднесеному, оптимістичному вірші – деміург, який відкриває таємні закони буття, він здатний пережити духовну хворобу.
У вірші відповідності яскраво виражені риси модернізму. Поет передає нам настрій сугестії, чогось містичного, миттєвого. Крім того, у вірші домінує ірраціональність. Цей вірш відноситься до філософської лірики.
Отже, сонет «Відповідності» - один з прикладів модернізму.
Сонет «Відповідності» - з циклу «Сплін та ідеал» зі збірки «Квіти Зла». Бодлер хоче в вірші осмислити стосунки природи і людини. Цього осмислення поет досягає через вдалі символи: «Природа – храм живий». Вже з перших рядків видно, що поет возвеличує природу, захоплюється дивом буття. Так як жанр цього вірша – італійський сонет, то це визначає його структуру.Спочатку поет стверджує, що «Природа – храм живий». Ця думка розкривається, коли барви, аромати з’єднуються і настає гармонія.І весь цей настрій навіювання, сугестії Бодлер досягає влучним каталогом епітетів: «є в світі запахи … ніжні, як гобой, звитяжні, молодечі, розпусні, щедрі, злі, липучі, як смола». А кажучі про стосунки людини і природи, поет використав гарну метафору: «ми в ньому (храмі) ходимо, й не раз вдається чути підмурків та колон неясні голоси». Ліричний герой у цьому піднесеному, оптимістичному вірші – деміург, який відкриває таємні закони буття, він здатний пережити духовну хворобу.
У вірші відповідності яскраво виражені риси модернізму. Поет передає нам настрій сугестії, чогось містичного, миттєвого. Крім того, у вірші домінує ірраціональність. Цей вірш відноситься до філософської лірики.
Отже, сонет «Відповідності» - один з прикладів модернізму.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B0%D1%80%D0%BB%D1%8C_%D0%91%D0%BE%D0%B4%D0%BB%D0%B5%D1%80
Експрес-урок: Вірші Бодлера (автор О. Ніколенко)https://www.youtube.com/watch?v=JrirPeYvnuU
Буктрейлер "Квіти зла"https://www.youtube.com/watch?v=WKSdKGf9ZKs
Експрес-урок: Вірші Бодлера (автор О. Ніколенко)https://www.youtube.com/watch?v=JrirPeYvnuU
Буктрейлер "Квіти зла"https://www.youtube.com/watch?v=WKSdKGf9ZKs
"Квіти зла"( "Альбатрос",«Відповідності», «Вечорова гармонія»)
Поль Верлен
«Поетичне мистецтво», «Осіння пісня»
1844 -1896 р.р.
«Поетичне мистецтво»
Прагненням до гармонії, краси, доброти була сповнена душа митця. Давайте звернемося до поезії П. Верлена «Поетичне мистецтво», що ввійшла до збірки «Колись і недавно» і стала програмовим твором поета, відобразивши його естетичні погляди.
"Не можна розуміти "Поетичне мистецтво" буквально... адже це, врешті-решт, лише пісня, та я й не став би будувати теорій".
Але молоді поети-символісти сприйняли верленівський вірш саме як маніфест нового мистецтва: "Найперше — музика у слові! "
Найперше — музика у слові!
Бери ж із розмірів такий,
Що плине, млистий і легкий,
А не тяжить, немов закови.
Не клопочись добором слів.
Які б в рядку без вад бриніли,
Бо наймиліший спів — сп'янілий:
Він невиразне й точне сплів.
«Поетичне мистецтво»
В нім — любий погляд з-під вуалю,
В нім — золоте тремтіння дня
Й зірок осіння метушня
На небі, скутому печаллю,
Люби відтінок і півтон.
Не барву — барви нам ворожі:
Відтінок лиш єднати може
Розгляньте!
Артюр Рембо
«Голосівки», «Моя циганерія»
АРТЮР РЕМБО
Моріс Метерлінк
"Синій птах"
Цікаве для перегляду про М.Метерлінка та про "синього птаха"
Запишіть!
Аналіз драми- феєрії М. Метерлінка «Синій птах»
Запишіть!
Аналіз драми- феєрії М. Метерлінка «Синій птах»
Рік написання – 1908
Жанр твору. «Синій птах» - одна з найвідоміших п’єс М. Метерлінка - належить до жанру феєрії.
Ознаками цього жанру є:
· химерно-казковий сюжет та ліризм;
· фольклорні та міфологічні образи;
· умовність простору і часу;
· символістичність ситуацій і образів;
· узагальнюючий зміст;
· наявність яскравих сценічних ефектів.
П’єса «Синій птах» цілком відповідає законам цього жанру.
Ідея – «будь сміливим, щоб бачити приховане».
Головні герої: Тільтілем й Мітіль, Душа Світла, Фея Берилюна, хвора дівчинка, Душі речей та тварин
Сюжетно-композиційні особливості драми - феєрії. В основі сюжету - казкова подорож дітей бідного дроворуба в пошуках Синього птаха, який принесе здоров’я і щастя хворій дівчинці - онучці феї Берюліне. Фольклорний мотив пошуків цілющого зілля дає автору змогу провести своїх героїв - дівчинку Мітіль і хлопчика Тільтіля - через багато випробувань, що допоможуть їм відкрити вічні цінності і сенс життя, а саме: за Синім птахом (символом щастя) не потрібно ходити далеко, щастя поруч. Однак його потрібно побачити в реальному повсякденному житті - у батьківській любові, у турботі про ближніх, милосерді і безкорисливості. Образ Синього птаха багатозначний. Він також символізує пошуки істини, пізнання таємниць природи. Це споконвічне прагнення людства вимагає мужності, оскільки природа не хоче віддавати свої таємниці, а істину не можна відкрити раз і назавжди - вона нескінченна. У такий спосіб фантастично-казковий сюжет, властивий жанру феєрії, наповнюється філософським змістом. Автор зображує блукання людської душі у Всесвіті, її зустріч з добром і злом у пошуках істини і гармонії.
Розгляньте!
Розгляньте!
Реальне і фантастичне. У сюжеті п’єси переплітаються між собою два пласти - реальний і фантастичний. Реальне життя в сім’ї дроворуба, обстановка в їхній бідній, але не убогій хатині, час, коли відбувається дія - ніч напередодні Різдва. Різдв’яний мотив - чекання дива і народження людини - так само одержує реальне втілення.
Цей момент у драмі - кульмінація!
Цей момент у драмі - кульмінація!
Діти після фантастичної подорожі уві сні прокинулися мудрими і щасливими.
Запишіть в конспектЗ теорії літератури
Символ - (греч. symbolon - «умовний знак», «натяк») - предметний або словесний знак, що опосередковано виражає суть певного явища. Відрізняється узагальненістю, багатозначністю, таємним змістом; обумовлений типом культури і контекстом.
Символізм - напрямок у європейській літературі кінця ХІХ - початку ХХ століття, пройнятий містицизмом, прагненням осягти вищі цінності за допомогою символів, іносказань, узагальнень. Символісти вважають мистецтво особливою магічною силою, здатною оновити житт
Ромен Гарі
РОМЕН ГАРІ
Ромен Гарі (1914 – 1980). «Повітряні змії».
Французький письменник єврейського походження (Роман Кацев), двічі лауреат Гонкурівської премії. Зображення Другої світової війни у творчості митця. Ідеї миру, людяності, порятунку духовних цінностей.
ПАУЛО КОЕЛЬО
плакат "Пауло Коельйо "Алхімік".
https://www.thinglink.com/scene/1169278926086733825
https://www.thinglink.com/scene/1169278926086733825
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%83%D0%BB%D0%BE_%D0%9A%D0%BE%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%B9%D0%BE
Презентація "Історія успіху"https://gdz4you.com/prezentaciyi/svitova-literatura/paulo-koelo-8209/
Буктрейлер "Алхімік"https://www.youtube.com/watch?v=coInSZxzbr0
Інтерв'ю з П. Коельо (2002 р., Москва)https://www.youtube.com/watch?v=KjKE3giZga8
Презентація "Історія успіху"https://gdz4you.com/prezentaciyi/svitova-literatura/paulo-koelo-8209/
Буктрейлер "Алхімік"https://www.youtube.com/watch?v=coInSZxzbr0
Інтерв'ю з П. Коельо (2002 р., Москва)https://www.youtube.com/watch?v=KjKE3giZga8
Презентація "П. Коельо"https://docs.google.com/presentation/d/1T7SWqeEEsfMj4QeUHeTq_P3JtMDIUIUh7srYQO61GRM/edit#slide=id.p17
Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування». Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.
Пауло Коельйо "Алхімік"
Притча з книги
Ще один погляд на книгу
Пауло Коельйо "Алхімік"
ТУМАС ТРАНСТРЕМЕР
Тумас Йоста Транстремер (1931 – 2015). Лірика
(1-2 твори за вибором учителя) Тумас Йоста Транстремер – лауреат Нобелівської премії, поет, перекладач, прозаїк. Розмаїття тем і жанрів його лірики. Актуальні проблеми сьогодення та образ сучасної людини в поезії Т. Й. Транстремера.
Мо Янь
МО ЯНЬ
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE_%D0%AF%D0%BD%D1%8C
Відеоролик "Мо Янь-перший нобелівський лауреат із КНР"https://www.youtube.com/watch?v=BszUfpUIjIk&t=44s
Відеоролик "Мо Янь-перший нобелівський лауреат із КНР"https://www.youtube.com/watch?v=BszUfpUIjIk&t=44s
Мо Янь (Гуань Моє, нар. 1955). «Геній».
Мо Янь – сучасний китайський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури. «Геній» – історія талановитого юнака, який наполегливо шукає спосіб убезпечення людей від руйнівних землетрусів. Гуманістична сутність образу та духовна стійкість героя на шляху до мети. Зміни у сприйманні Цзян Дачжі однокласниками, вплив героя на пробудження їхньої свідомості. Міфологічні алюзії у творі.
(1 за вибором учителя) Образ молодої людини, її становлення, стосунків зі світом та психологічні проблеми в циклі творів про Андріана Моула. Еволюція головного героя, формування характеру та цінностей. Авторська іронія. Жанр щоденника.
Ніл Річард МакКіннон Гейман
НІЛ ГЕЙМАН
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D1%96%D0%BB_%D2%90%D0%B5%D0%B9%D0%BC%D0%B0%D0%BD
Буктрейлер "Коралина"
https://www.youtube.com/watch?v=Y_bLNCkd-wA
Кораліна: жахи про ґудзики та батьківhttps://svitfantasy.com.ua/articles/2018/koralina-zhahy-pro-gudzyky-ta-batkiv.html
Буктрейлер "Коралина"
https://www.youtube.com/watch?v=Y_bLNCkd-wA
Кораліна: жахи про ґудзики та батьківhttps://svitfantasy.com.ua/articles/2018/koralina-zhahy-pro-gudzyky-ta-batkiv.html
Ніл Річард МакКіннон Ґейман (нар. 1960). «Чому наше майбутнє залежить від читання» або «Кораліна».
Н. Ґейман – англійський письменник-фантаст, автор романів, графічних новел і коміксів. «Чому наше майбутнє залежить від читання» – лекція Н. Ґеймана про важливість читання в житті людини. Проблематика повісті «Кораліна» (моральний вибір людини, стосунки батьків і дітей та ін.). Особливості стилю автора (чарівні елементи, дзеркальність образів, динамізм оповіді, іронія та ін.). Допитливість, сміливість, сила духу Кораліни. Символіка твору.
Йоанна Яґелло
ЙОАННА ЯГЕЛЛО
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%99%D0%BE%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%AF%D2%91%D0%B5%D0%BB%D0%BB%D0%BE
Презентація "Кава з кардамоном"https://drive.google.com/file/d/1olKu_2W9f5dGGeLOpIGat0w7utrMf-hL/view
Буктрейлер "Кава з кардамоном"https://www.youtube.com/watch?v=6nn7xTYfDss
Кавово чайний настрійhttps://sway.com/jxFh8KgA0oIsFCS2
Презентація "Кава з кардамоном"https://drive.google.com/file/d/1olKu_2W9f5dGGeLOpIGat0w7utrMf-hL/view
Буктрейлер "Кава з кардамоном"https://www.youtube.com/watch?v=6nn7xTYfDss
Кавово чайний настрійhttps://sway.com/jxFh8KgA0oIsFCS2
Йоанна Яґелло (нар. 1974). «Кава з кардамоном».
Й. Яґелло – польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном»: Синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці). Проблема батьків і дітей. Образ головної героїні. Мова твору.
Й. Яґелло – польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном»: Синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці). Проблема батьків і дітей. Образ головної героїні. Мова твору.
класно, дякую
ВідповістиВидалитиЧудова робота! Щиро дякую!
ВідповістиВидалити